«مجازی‌گردی هفته» راه میانبری است برای جست‌وجو و انتشار اخبار و رویدادهای محلی پربازدید در کانال‌ها و شبکه‌های‌ اجتماعی باسابقه در محله‌های تهران.

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : در فرصت پیش رو به چند شبکه اجتماعی پرمخاطب در محله‌های جنوب تهران سرک کشیدیم.

 جوادیه: ۱۱میلیون و ۵۱۸ هزار تومان پول‌ نان

اهالی محله جوادیه در ماه گذشته به صورت خودجوش مبلغ ۱۱ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان جمع آوری کردند تا صرف خرید نان صلواتی و پخش آن بین خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمند کنند. آن طورکه «علی چیتگری» مدیر این شبکه اجتماعی نوشته با این پول ۱۳۱۰ عدد نان سنگک و ۲۲۸۰ نان بربری تهیه و به کمک خیرین محلی بین مردم توزیع شده است.

مجازی‌گردی هفته| از دستگیری قاچاقچی‌ گربه‌ ماهی‌گیر تا توزیع نان نذری

 خلیج‌فارس: برگرداندن گربه‌های کاراکال و ماهی‌گیر به آغوش محیط زیست 

کشف محموله قاچاق گربه‌سانان وحشی در محله خلج فارس در جنوب غرب تهران توجه همگان را به خود جلب کرد. چند روز قبل طی عملیات مشترک کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس و حفاظت محیط زیست استان تهران، مخفیگاه محموله قاچاق حیات وحش در این محله کشف شد و مجرمان دستگیر شدند. در ادامه یک گربه کاراکال به همراه ۲ گربه ماهی‌گیر و دو توله‌اش به اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل شدند تا پس از مراحل قانونی و آزمایش‌های لازم در مناطق حفاظت‌شده آزاد شوند.

مجازی‌گردی هفته| از دستگیری قاچاقچی‌ گربه‌ ماهی‌گیر تا توزیع نان نذری

 شهرک ولی‌عصر(عج): ساخت ۹سالن سینمایی در محله کم‌برخوردار

پس از گذشت حدود یک دهه، بالاخره چشمان اهالی جنوب تهران به جمال پردیس سینمایی طلایی درجوار بازارچه ولیعصر(عج) روشن شد. جالب اینکه این پردیس سینمایی با مساحت ۲هزار مترمربع، ۹سالن و ۹۵۰صندلی در یکی از محله‌های محروم منطقه ۱۸به نام شهید رجایی ساخته شده و تا چند روز آینده به شکل رسمی به بهره‌برداری می‌رسد. ناگفته نماند تا قبل از این منطقه ۱۸ تنها یک سینما در میدان معلم داشت.

مجازی‌گردی هفته| از دستگیری قاچاقچی‌ گربه‌ ماهی‌گیر تا توزیع نان نذری

 یافت‌آباد: کم‌سن‌وسال‌ترین شهید منطقه۱۸

«خدیجه ولدخانی»، رئیس اداره امور ایثارگران منطقه۱۸، در کانال اجتماعی این منطقه نوشته: «شهید «کریم هموله» کم‌سن‌وسال‌ترین شهید منطقه۱۸ است. ۱۲ساله بودکه ساز رفتن به جبهه را کوک کرد، ولی کسی حرف‌های او را جدی نمی‌گرفت، چون قد و قواره‌اش هم ریزه بود. او بالاخره در ۱۳ سالگی به جبهه رفت و در عملیات کربلای ۵ شهید شد.»

مجازی‌گردی هفته| از دستگیری قاچاقچی‌ گربه‌ ماهی‌گیر تا توزیع نان نذری

کد خبر 757135

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha